Статистичні дані за навчальними закладами
КИЇВ
Шевченківський район
Англійська мова
Школа І-ІІІ ступенів №27 Шевченківського району м.Києва
Кількість учнів, що проходили
тестування: 10
Розподіл учнів за набраними балами
Діаграма виконання завдань
Діаграма відображає відношення кількості набраних балів до максимальної кількості балів, які могли отримати учні навчального закладу: сума набраних балів / (кількість учнів * ціна завдання).
Для завдань з однією правильною відповіддю та з короткою відповіддю - це відсоток учнів, які правильно виконали завдання.
Для отримання розширеної інформації дивіться Таблиця виконання завдань.
Таблиця виконання завдань
Завдання | Ціна завдання | Відсоток набраних балів | Кількість учнів, які отримали бал | ||
0 | 1 | 2 | |||
1 | 1 | 80.0 | 2 | 8 | |
2 | 1 | 60.0 | 4 | 6 | |
3 | 1 | 60.0 | 4 | 6 | |
4 | 1 | 60.0 | 4 | 6 | |
5 | 1 | 50.0 | 5 | 5 | |
6 | 1 | 70.0 | 3 | 7 | |
7 | 1 | 20.0 | 8 | 2 | |
8 | 1 | 50.0 | 5 | 5 | |
9 | 1 | 30.0 | 7 | 3 | |
10 | 1 | 60.0 | 4 | 6 | |
11 | 1 | 50.0 | 5 | 5 | |
12 | 1 | 50.0 | 5 | 5 | |
13 | 1 | 20.0 | 8 | 2 | |
14 | 1 | 40.0 | 6 | 4 | |
15 | 1 | 70.0 | 3 | 7 | |
16 | 1 | 40.0 | 6 | 4 | |
17 | 1 | 60.0 | 4 | 6 | |
18 | 1 | 60.0 | 4 | 6 | |
19 | 1 | 30.0 | 7 | 3 | |
20 | 1 | 20.0 | 8 | 2 | |
21 | 1 | 20.0 | 8 | 2 | |
22 | 1 | 30.0 | 7 | 3 | |
23 | 1 | 70.0 | 3 | 7 | |
24 | 1 | 10.0 | 9 | 1 | |
25 | 1 | 0.0 | 10 | ||
26 | 1 | 30.0 | 7 | 3 | |
27 | 1 | 30.0 | 7 | 3 | |
28 | 1 | 40.0 | 6 | 4 | |
29 | 1 | 60.0 | 4 | 6 | |
30 | 1 | 40.0 | 6 | 4 | |
31 | 1 | 50.0 | 5 | 5 | |
32 | 1 | 50.0 | 5 | 5 | |
33 | 1 | 70.0 | 3 | 7 | |
34 | 1 | 30.0 | 7 | 3 | |
35 | 1 | 30.0 | 7 | 3 | |
36 | 1 | 50.0 | 5 | 5 | |
37 | 1 | 30.0 | 7 | 3 | |
38 | 1 | 30.0 | 7 | 3 | |
39 | 1 | 10.0 | 9 | 1 | |
40 | 1 | 50.0 | 5 | 5 | |
41 | 1 | 10.0 | 9 | 1 | |
42 | 1 | 40.0 | 6 | 4 | |
43a1 | 2 | 60.0 | 3 | 2 | 5 |
43a2 | 2 | 40.0 | 3 | 6 | 1 |
43a3 | 2 | 35.0 | 3 | 7 | |
43b1 | 2 | 45.0 | 3 | 5 | 2 |
43b2 | 2 | 45.0 | 3 | 5 | 2 |
43c | 2 | 40.0 | 3 | 6 | 1 |
43d | 2 | 40.0 | 3 | 6 | 1 |